відміна
КАТАЛОГ товарів

Питання - Відповіді

    

Як відбувається повернення товару?

Протягом 14 днів після покупки згідно із законодавством (ЗУ «Про захист прав споживачів») клієнт може звернутися до магазину для вирішення питання обміну чи повернення.

Хоча термін допустимого повернення товару становить 2 тижні, ми можемо піти назустріч клієнтам та розглядаємо можливі варіанти повернення з уцінкою.

Будь-яке повернення відбувається упаковками, товар не повинен мати сколів та дефектів. Якщо товар був використаний для укладання або має нетоварний вигляд, він не приймається.
У разі виявлення прихованих дефектів щодо якості в процесі експлуатації товару представники нашої компанії та/або представники виробників виїжджають на виклик, складають акт з причин поломки/невідповідності. За наслідками цього акта і приймається рішення. Ми стежимо і не залишаємо поза увагою будь-які звернення наших клієнтів та вживаємо всіх заходів щодо вирішення проблем.

Які гарантії я отримую?

За бажанням клієнта, ми можемо надати сертифікати якості від виробника. Що стосується гарантії на кожен окремий товар, все залежить від виробника та особливостей товару.
– для сантехніки гарантійний термін від виробника коливається від 1 до 25 років;
– для плитки, ламінату, паркетної та масивної дошки гарантійний термін залежить від технічних характеристик та умов експлуатації.
Більше про гарантію ви можете прочитати тут.

Як замовити товару, якого немає в наявності?

Якщо товару, який ви хотіли б придбати немає в наявності, його можна доставити «на замовлення», для цього ми надсилаємо запит на фабрику.
Після підтвердження від фабрики та 100% передоплати замовлення відправляється в роботу.
Час виготовлення та доставки плитки:
Польща – 3-4 тижні,
Італія та Іспанія – від 30 до 65 робочих днів.
Важливо: доставка плитки здійснюється в кількості кратних упаковок.

Як довго потрібно чекати на отримання замовлення?

Товар, що знаходиться на складі, відвантажується протягом 2-3 днів після оплати.
Якщо товар знаходиться на регіональному складі, переміщення здійснюється 1 раз на тиждень.

Як та якими службами здійснюється доставка?

Доставка по Україні здійснюється переважно Новою поштою, Делівері з регіональних складів. Про доставку по Києву та області ви можете прочитати тут

Як сплатити замовлення?

- готівкою – у нашому салоні Plitka.ua за адресою:
- м.Почайна, проспект Степана Бандери, 21 (колишній проспект Московський)

Після чого Ви обов'язково отримаєте бланк замовлення та товарний чек.

- безготівковий розрахунок – ви зможете здійснити оплату через будь-який банк на території України. Після оформлення замовлення менеджер Plitka.ua надсилає рахунок-фактуру на ваш ел. адресу або факс з реквізитами для оплати, дія якого 1 календарний день.
- онлайн-оплата – оплата через форму на нашому сайті. Докладніше тут.

*На акційний товар не поширюються додаткові знижки.

Який товар не підлягає поверненню?

Замовний товар поверненню не підлягає, тобто. товар, виготовлений на замовлення чи привезений на замовлення покупця.